Тисни "КУПИТИ" та активуй знижку 3% в кошику →
Вгору

Помощь

ОПЛАТА И ДОСТАВКА
Якщо мені не підійшов виріб чи повинен я сплачувати доставку?
Якщо з якихось причин Вам не підійшов виріб, ви не оплачуєте доставку.
Я зробив замовлення, коли я його отримаю?
• Прикраси зі статусом «в наявності» доставимо кур'єром по Києву в день замовлення або на наступний робочий день, доставка службами «Нова Пошта або «Укрпошта» по Україні займе 1−2 робочих дні.
• Прикраси зі статусом «в наявності (доставка 2−4 дні)» доставимо по Києву протягом 2-4 днів, по Україні − протягом 3−5 днів.
• Прикраси зі статусом «в наявності (доставка 3−7 днів)» доставимо по Києву протягом 3-7 днів, по Україні − протягом − 4−8 днів.
• Прикраси зі статусом «під замовлення до 2 тижнів», «під замовлення 2−4 тижні», а також «під замовлення 4−6 тижнів» виготовляються виробником. Прохання уточняти актуальні ціни й терміни доставки на прикраси з таким статусом.
Які види доставки можливі по Україні?
По Україні ми доставляємо кур'єрською службою «Нова пошта», а в місті Києві доставляємо кур'єром за вашою адресою.
Які види оплати можливі у вашому магазині??
Є розрахунок готівкою при отриманні у відділенні Нова Пошта, а також кредитною картою Visa/Mastercard. Крім цього у нас працює оплата в кредит від Приватбанку - "Миттєва розстрочка" та "Оплата Частинами", "Легка розстрочка" от Альфа-банка, а також кредит від Zlato.UA на 2-24 місяця.
Якщо Ви замовили доставку по Україні - можливий наложений платіж. Також ми можемо виставити рахунок для оплати за безготівковим розрахунком.
Через який час, після оформлення замовлення на сайті, можна отримати відповідь?
Якщо ви залишили замовлення або заповнили форму «Зателефонувати вам» в робочий час (Пн−Пт, 9:00−22:00, Сб−Нд: 10−19) − оператор передзвонить протягом години. Якщо замовлення був залишений в неробочий час − оператор передзвонить на наступний день, починаючи з 9 ранку.
ГАРАНТИЯ И СЕРВИСНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Чи буде на виробі проба? Вона справжня?
Звичайно, на срібних та золотих виробах обов'язково є лазерна або механічна проба. За допомогою лупи можна побачити герб-Тризуб і номер проби.
Чи можливий обмін або повернення виробу?
Ми даємо можливість обміняти ювелірні вироби належної якості один раз протягом 14 календарних днів з моменту отримання, якщо виріб не підійшов за розміром, кольором або іншими зовнішніми характеристиками.

Винятки:
  • механічні пошкодження або сліди використання;
  • зміна властивостей внаслідок неправильного використання: знаходження в басейні, взаємодії з лужними мийними засобами, речовинами, що містять хлор та йод, кремами й мазями, що містять ртуть та її сполуки, а також у результаті впливу інших зовнішніх факторів;
  • виріб зроблено за індивідуальним замовленням, на вимогу замовника;
  • виріб модифіковано під замовника/клієнта;
  • зрізано або пошкоджено бирку/паспорт прикраси, пошкоджено упаковку або відсутній товарний чек;
  • пройшло понад 14 календарних днів з моменту одержання виробу.

Деталі обміну прикрас читайте тут: «Обмін прикрас»
Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?
Усі прикраси з дорогоцінних металів, які продаються в ювелірному гіпермаркеті Zlato.ua пройшли перевірку на відповідність проби в Державній Пробірній Службі України. Всі вироби допускаються до продажу тільки з пробою відповідного зразка, а також з проставленим іменним клеймом виробника. На кожному ювелірному підприємстві всі процеси суворо регламентовані ДСТУ 3527-97 "Вироби золотарські з коштовних металів", а також внутрішньою службою контролю (ВТК).

На бирці, крім печатки (ВТК) обов'язково присутні:
найменування або торговельна марка виробника; найменування або артикул виробу; тип металу та проба; розмір, маса виробу; вага, характеристики (дорогоцінна група) вставок.

Діаманти більше 0.5 карата обов'язково супроводжуються сертифікатом якості.

Якщо мені не сподобаються прикраси, які доставив кур'єр,чи потрібно оплачувати доставку?
Ні. У такому випадку доставку не потрібно оплачувати. Ми також можемо привезти вам кілька виробів на вибір.
ОБЩИЕ ВОПРОСЫ
Ви надаєте сертифікат на напівдорогоцінне каміння (аметист, топаз та ін)?
На камені такого класу сертифікати не видаються. Інформація про камені присутня на бирці виробу (вага, кількість). Але перевірити камінь і отримати сертифікат ви можете самостійно у Гемологічному центрі.
Як відрізнити натуральні камені від штучних?
Дивіться інформацію в характеристиках товару на сайті або на бирці виробу. Якщо камінь натуральний, вказується вага каменю, вид огранування, характеристики якості. Якщо камінь штучний, обов'язково присутні найменування: синтетичний, гідротермальний, штучний (напр. смарагд г/т або рубін синт.) 
Що таке каратність? Як розібратися в характеристиках?
Термін «карат» має два значення: карат використовується як одиниця вимірювання ваги коштовних каменів ct, один карат важить 1/5 грама. Карат (k) також використовують для позначення кількості чистого золота (проби) в ювелірному виробі. У нашій країні поширене використання терміну «карат», як одиниці ваги каменів.

Характеристики дорогоцінного каміння 4КР-3 / 4-0,16ct, де «4» − кількість каменів, «Кр» − форма ограновування (коло), «3/4» − група кольору/група чистоти (1 − ідеальна чистота/колір), «0,16ct» − вага каменів в каратах.
Колір золота залежить від складу, правильно?
Вироби в нашому магазині представлено в трьох кольорах золота: червоне (рожевого), біле, жовте (лимонне). Колір золота залежить не від проби, а від змісту доданих металів − лігатури. Це може бути мідь, цинк, нікель або срібло, паладій. У червоному золоті − це переважно мідь; в білому золоті є паладій або нікель; в лимонному − цинк або срібло.

Наприклад, золото 585 проби складається з 58,5 частин (%) золота і від лігатури (41,5%). Лігатуру додають, щоб зробити золото міцнішим.
Що таке позолота, чи стирається вона?
Золочення або позолота - це дорогоцінне покриття для захисту виробу від впливу навколишнього середовища. Так зміцнюють його поверхню, а також золотять прикраси в естетичних і декоративних цілях. Позолота з часом стирається, це залежать від товщини шару позолоти й того, наскільки акуратно ви носите прикраси.

Позолота на каблучках стирається швидше, ніж на інших прикрасах через частіший та інтенсивніший контакт з іншими предметами.
Який матеріал для вибору шнурка порадите?
Ми рекомендуємо шкіру або каучук, але для малюків краще вибирати шовковий шнурок, який менш вразливий від води, не буде деформуватиметься при частому купанні, і його можна носити, не знімаючи.
Яка оптимальна довжина ланцюга?
Дитяча − 40 см, жіноча − 40−50 см, чоловічий − від 50 см. Рекомендована довжина на подарунок дівчині − 45−50 см.

Враховуйте зріст та особливості комплектації, коли вибираєте прикраси на шию.
Як визначити розмір каблучку, яку я хочу придбати?
Оптимальний спосіб − виміряти діаметр (мм) придбаної раніше каблучки (16 мм відповідає 16 розміру) або обміряти ниткою палець, зайти на сторінку будь-якої каблучки на нашому сайті, перейти за посиланням «Дізнатися розмір» і ввести відповідну довжину в поле «Окружність пальця».
Як скасувати замовлення?
Повідомте про скасування менеджера-консультанта за номером телефону 0 800 758 008 або зайдіть в особистий кабінет і скасуйте замовлення.
Які переваги дає реєстрація на сайті?
Після реєстрації на сайті ви отримуєте доступ в особистий кабінет, в якому можете відстежувати статус замовлення, а також історію виконаних замовлень, доступ до списку бажань, переглянутих товарів.

Реєстрація на сайті дозволить зберегти особисті дані, адресу доставки і заощадить час при наступному оформленні замовлення. Також в особистому кабінеті ви можете змінити реєстраційні дані, відписатися і підписатися на розсилку.
Який у Вас графік роботи?
Графік роботи Call-центру:

  • Пн−Пт: 09:00−22:00
  • Сб−Нд: 10:00−19:00

Для самовивозу доступні точки видачі. Детальніше з адресами можна ознайомитись тут.

Замовлення на сайті приймаємо цілодобово, а також на свята та у вихідні.
Zlato Combo — вигідно одразу!
09:00-20.00 10:00-20:00 Інтернет-гіпермаркет Zlato.ua - Ваш ювелірний експерт! "Гіпермаркет ювелірних виробів" Україна, вул. В. Гетьмана, 6
0 800 758 008  044 221 21 17
info@zlato.ua 03056 Україна вул. В. Гетьмана, 6